Inte igår minsann

Hej hej hallå dagboken!

Jag har inte skrivit här på år och dar, bokstavligt talat. Men nu är jag sjuk, fast i Västerås och har tamefan inget vettigare för mig! Jag går ju ut skolan på torsdag (snabb update; sökte en floristutbildning i Västerås för ett år sen, kom in, gick skolan, träffade vänner för livet och hittade mitt kall) och då tyckte min kropp att det var läge att dra på sig en hejdundrande förkyldning, jävligt otajmat kände jag! Gick till skolan imorse men fick ta mig i kragen och gå hem på eftermiddagen, missade även Stinas tårtkalas ikväll, BUHU!  Så nu är min plan följande; imorgon blir jag hemma från skolan för att kurera och bli frisk. Jag ska släpa mitt arsel till ICA, köpa massa vitaminer, pula kroppen full av dessa och bli frisk som en nötkärna tills på onsdag, eller iaf torsdag! DEN NI! Nu ska jag väl fortsätta göra nåt kul ......... är lika med ligga i sängen, stirra upp i taket och tycka en smula synd om mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback