Va jag helt seriöst på Bilagan?

Igår när jag Sofie, Sara & Line satte oss och tog en lunch på Mocca så kom vi ganska så fort fram till att vi skulle dricka oss lite roliga på kvällskvisten. Så jag & Sara åkte omkring överallt och hämtade öl och köpte lite virke. Sen fixade vi oss hemma hos mig, det har nog aldrig gått så fort att göra sig klar för en ute kväll, kan inte ha tagit mer än 30 minuter och då vill jag poängtera att jag inte hade en susning om vad jag skulle ha för kläder .. I vilket fall, på väg ner till Sofie stannade Jag, Line och Sara och åt på Östernspärla, jätte mysigt. Men alltså fy fan vad kallt det var. Det tar väl högst fem minuter att gå från Österns till Sofie men jag höll fan på att frysa arslet av mig, det är sådär kallt igen så att man tror att hela kroppen sakta men säkert kommer rasera. Tappa ett finger där, en arm är, näsan där .. och så vidare.
När klockan började närma sig 12 så kände verkligen ingen av oss för att sitta på en pub eller nåt, vi ville fan dansa men inte en krog det var öppen. Då kom nån på den otroligt brilijanta idén att vi kunde gå på bilagan som bara ligger dörren brevid. Sagt och gjort .. (för er som inte vet det så är Bilagan ett jävla dräggställe i Gävle, det är bara massa, massa äckeln där!!!) Så där var vi och röjde hela kvällen .. Jag tycker att man ska välkomna "nya" människor med öppna armar för jag tror att det bara är stammisar där, men det gjorde dom så fan heller. Så fort vi sjöng typ drog alla .. haha. Hade iaf en helt sjukt rolig kväll, tack tjejer! Kioskvältarn rules!

 

Imorgon ska jag iaf med mamma ut till köpis en sväng sen blir det julklappsbyte och lite mer fest hemma hos Line .. Just nu känns det som att jag kommer spy om jag ens luktar på sprit men det kanske är bättre imorgon!

over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback