Spö, spö, spö ge mig mera frö, frö, frö

Någon mer än jag som kommer ihåg den julkalendern? Haha ..

Ja, här sitter jag alldeles ensam och bara sitter. Patrik gick en sväng till af sen skulle han och Johan spänna lite muskler. Det är faktistk väldigt skönt att få vara lite ensam hemma, det är inte ofta det händer nu förtiden när både jag och Patrik är arbetslösa. Men idag ska jag nog faktiskt bara sitta här tills jag och Line ska simma runt fyra när hon slutar. Om jag vågar kör bil då, AH!

Whatelse? Jag håller på och kikar upp en floristutbildning som jag väldigt gärna vill gå. Den börjar den 24e Augusti .. Men kostar 85 000 så det är lite att klia sig i huvudet innan man spikar det hela. Fast jag känner mig så otroligt säker på det här så jag tror faktiskt att jag tänker söka!
Blommor är ju helt underbart. Förstå att ha det som jobb, binda buketter och fixa med arrangemang hela dagarna! DUDE ALLTSÅ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback