PASS

Både jul och nyår har passerat och återigen är det där man gick och väntade på så länge liksom slut, over and out. Jag fick iallafall fin fina klappar och många. Orkar inte babbla upp alla här, men fina varom ska ni veta! Över julen bodde jag hemma hos mor och far på en såndär viksäng, deras nästa misson är verkligen en bäddsoffa. Man sover väl sådär på en såndär viksäng. Fast det var lite småmysigt ändå eftersom att det var hemma hos mamma och pappa. På juldagen lurade jag ner min kära lillebror till min lägenhet så jag kunde sova i hans säng men det var fan snäppet värre alltså. Dom har ju snetak uppe, mor och far, så jag hade halva kroppen utanför sängen när jag vaknade och mina stackars ben var typ blodlösa, men lika glad var jag för det, eller ja, nästan.

Nyår blev ganska så lugnt, i liked it. Idag kommer hela flocken iaf hem från Vemdalen, kanske stackars Patrik kan få någon ro här i veckan för just nu kryper det i hela min kropp. Ni vet, jag vill ut och kuuuta sjutusen mil runt om i världen samtidigt som jag inte ens orkar gå in till köket, som ligger typ fem meter bort, och hämta mig ett glas vatten .. Konstigt det där alltså.

I veckan vet jag inte alls vad som händer, eller fötter heller för den delen (hahahahahaha, den var ny) Jag ska söka massa jobb, förhoppningsvis höra något från skolan, träffa mina kvinnor i belive. Sen vet jag liksom inte. Jag kan nog inte lova allt för mycket att jag tänker skriva något här heller, man kan ju alltid hoppas, eller? Hö.

/IsabelleH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback