what friends are for ..

Igår blev det återigen lite ferre .. Dagen började med att jag Sara & Line tog oss ut mot köpis för att kika runt lite. Och jag hittade finally en otroligt snygg jacka på Sisters, Soaked in Luxury.I´m a bit in LOVE! Annars blev det inga större fynd för någon av oss. Sara tröst köpte ett par skor och Line köpte bara ett armband!
Sen tog vi oss iaf hem till mig och gjorde oss iordning här ..
När smink och kläder var klart för kvällen tog vi oss över till Carro i huset bredvid. Det dracks sprit, öl & en jähävla massa tequila. Sen slutade väl kvällen som den gjorde, verkligen inget jag tänker gå in på här, men allting löste sig tillslut och jag tror att det var riktigt bra att luften rensades lite! Jag har världens bästa vänner och jag vill aldrig förlora någon av dom! Sweetisar!



Jag & Line hemma hos Carro .. Saltapinnar var det!





Sofie & Lollo, suuuurt!





Sara och Ida do the dance.





Sofie, Malin & Carro. Oh, give em some lööv!





Sulan goes tequila ;)



Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback