Splitter

Efter en veckas velande fram och tillbaka om jag ska stanna hemma från jobbet eller inte så blev jag hemma idag .. Har mått halvdåligt i en vecka nu. Ena sekunden mår jag jätte bra & nästa måste jag leta på första bästa stol för att mina ben knappt bär mig .. blä!
 
Det blev inte så mycket vila i helgen heller pga att vi har grejat i Patriks lägenhet (okej, det var mest Patrik och hans mamma som grejade) .. I fredags inhandlades det färg, små lister, sandpapper and so on på bauhaus?! Jag var mest trött och oengagerad och ville att Patrik skulle köra runt mig på deras ascoola jätte vagnar men så fort han började dra kände jag mig som en tönt så jag var tvungen att kliva av, fick nöja mig med att sitta och chilla på den när Patrik sprang omkring och plockade på sig saker. Sen på kvällen blev det bara god mat och massa mys i soffan. Välbehövligt!
  Resten av helgen målades och spikades det. Patriks pappa, Dimple och Ancho kom förbi på en mysig middag på lördag kvällen. 
   Söndagen kom Lotta förbi igen och vi liksom grejade med det sista. Sen låg vi återigen och mös hela kvällen!

Nu kom jag helt plötsligt på att jag & Patrik fick flytta ut sängmaddrasserna till vardagsrummet i lördags och så sov vi där .. Och jag sov sååå skönt. Hur kommer det sig att det är så sjukt mysigt att sova i en säng på sånna ställen man egentligen inte ska sova?
Konstgit .. Nu är det bara fyra veckor kvar tills Patrik flyttar tillbaka till Gävle! sweetnes ..



Sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback