testing, testing.

Ha .. Jag såg att Mimmi hade börjat blogga på stort allvar igen och jag kände nästan att det kanske var lite dags för mig igen, att försöka göra någonting av den här stackars bloggen.

Mycket har hänt sen sist, minst sagt. Korta drag i punktform kommer här;

 

* Jag tog mitt pick och pack och flyttade hem till Gävle igen. & jag planerar verkligen inte att flytta i första taget. Jag trivs så äckligt bra här och nu vet jag ju att det är här jag ska leva resten av mitt liv!!

* Världens bästa Sara fixade jobb åt mig så att jag slapp sälja mitt liv och bo på gatan (kanske en gnutta överdrivet men va fan) Så nu är jag en sodexHOE, aka städkärring. Kanske inte riktigt är mitt kall men i dagens läge ska man vara riktigt glad att man har ett jobb! Det där med att börja 6.00 varje dag kanske inte riktigt är min grej men wtf.


* Jag har funnit mig själv igen. Jag har insett exakt hur mycket min familj, mina vänner & Patrik betyder för mig. Dom är verkligen hela mitt liv och utan dom överlever jag inte!

* Patrik har fått jobb som säljare och flyttar väldigt snart hem till mig i Gävle! Så vi ska trängas i min etta (min otroligt fina etta) ett litet tag tills vi ser att vi har en stabil inkomst och då blir det till att köpa något större tillsammans! Det känns så bra att han kommer tillbaka till Gävle. Då är mitt liv liksom komplett igen!



Det var liksom väldigt kort och gott det där må jag säga .. Men åtminstonde en kort uppdatering. Nu ska jag bara hitta någon som vill fixa min design till bloggen så den blir aaapsnygg så ska jag sätta igång ordentligt sen! :D Någon som känner sig manad? Friiiiiiiida!? ;P






Tack och hej snygga tjej / IsabelleH.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gissa om jag tappade hakan när jag såg detta, men det var ju på tiden =)

Postat av: Mimmi

haha ja men de kan man väl lugnt säga ;P Keep on going så ska jag göra de så länge jag orkar med ;)

2009-09-14 @ 21:51:56
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Camilla; jag förstår verkligen! ;P

Mimmi; nu får vi köra hårt, ha en liten mini tävling eller nåt :P hah

2009-09-15 @ 10:00:44
URL: http://isabelleh.blogg.se/
Postat av: Mimmi

ja men faktiskt, ska vi köra nått pris lr? :p håller vi ut i en månad får vi nått, o två nått annat, osv :p

2009-09-15 @ 21:51:09
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback