svett oxå

Har precis kollat klart på Idol. Vissa är bra jävla pinsamma alltså, hör dom inte hur fan dom låter? Herregud!

Ja, dagen har väl varit sådär rolig som den kan vara när man är hemma från jobbet pga någon slags sjukdom. Efter för lång tid i soffan bestämmde jag mig för att jag var så illa tvungen att gå ut och "testa" hur jag mådde. Traskade bort till Sofie som bor vid bilagan och jag fick väl inga större krämpor förutom lite huvudvärk och svettattacker. Väl hemma igen kände jag att jag var tvungen att ta "testet" till en högre nivå så jag mötte upp Carro utanför hennes jobb och gick ner på stan. Efter någon snabbvisit i någon enstaka butik var jag tvungen att gå hem pga huvudvärk and so on, så jag blir hemma imorgon också. Totalt värdelöst! Men, man ska lyssna på sin kropp och Sara tyckte att jag skulle bli helt frisk så jag får väl lyssna på henne.
Imorgon blir det väl inga större ryck heller, mamma skulle komma hit efter jobbet för hon skulle ner på stan och göra något runt halv sju. Får väl se vad vi hittar på .. Sen hoppas jag att jag kan jobba iaf fredag eller åtminstonde mår bättre i helgen!!

På fredag kommer Patrik och stannar hela helgen! Det ska bli mys, jag saknar honom så! Sen får vi väl se vad vi pysslar med hela helgen .. Jag skulle verkligen behöva hitta en snygg höstkappa. Någon som har sett någon riktig pärla någonstans?!

Nä, nu ska jag väl .. eh .. göra något?!

HÄJ.


hm, det här inlägget skulle ha kommit fram igår kväll. vet inte vad som hände?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback