sunshine

Gud vad det är fruktansvärt skönt att ligga och dra sig i sängen en lördag morgon! Vaknade först 06.34 och kunde inte göra annat än att le för att jag visste att det bara var att krypa ner i en varm skön säng igen. Somnade nog om innan jag hann stänga min små blå och vaknade runt 09.40, kändes som en bra tid så jag slog på tvn och låg i sängen minst en timme innan jag klev upp. Det är fan kärlek på riktigt! Så nu sitter jag här med en halväten torr tekaka, ett glas juice och kaffe ..

Nu ska jag ut på ballen och ta en morgoncigg sen ska jag kirra mig .. Mamma kommer runt tolv och hämtar mig så bär det av till KÖÖPIS!

GUD vad jag älskar Gävle & inte saknar Uppsala!!!!!

Ja, men Patrik, du är ett undantag förstår du väl ;) PUSSPÅRE.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha snacka om hatisk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback