Kvällens planer - S O F F A N !

.. Ikväll ska jag verkligen bara ligga här som en jävla säl utan att göra några jobbiga rörelser. Det är så fruktansvärt skönt att få lite tid för sig själv ibland, och bara slappa. Klart, jag skulle verkligen inte klaga om Patrik var här men det är ju bara för att jag saknar honom så mycket!
Så det blir tv, tv & tv ikväll .. Ja, eventuellt lite dator och så ska jag faktiskt laga mat, korvstroganoff så jag få en matlåda tills imorgon. Efter jobbet imorgon bär det av till Fjärran. Igår började (ä n t l i g e n) jag, Line och Lollo träna igen, det var då fan på tiden igen, det var så fruktansvärt länge sen jag vistades inne på ett gym, pinsamt länge sen till och med. Man har väl lagt på sig ett eller annat "trivselkilo" sen jag träffade Patrik, huwa! Men nu ska dom bort, dom jävlarna. Jag ska bli så där fit och härligt pigg som jag var för några år sedan, saknar den Bella!
Men imorgon blir det simning, vi ska nämligen varva med gym och sim, kommer bli så underbart att få kliva ner i den där härliga poolen och simma för allt jag är värd igen, GUD vad jag saknar simning!!

Nej, soffan väntar!



Haha, ja, där är den och där hittar ni mig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback