inflyttningfest.

Igår hade Line och Johan inflyttningsfest .. Det var verkligen på tiden! Innan det åkte jag och mamma till köpis. Där var det fullt drag och en jävla massa folk. Klev ganska precis rakt in i en modevisning men jag kan tycka att det är lite mysigt att det är lite drag sådär ibland. Jag hittade iaf en jättesöt partyklänning på Vero Moda, kors i taket, det var fan år sen jag köpte något där. Sen blev det bara lite underkläder och smått och gott.  Sen efter ett tags irrande på köpis kände vi att vi blev grymt hungriga men eftersom att köpis utbud på lunch suger så tog vi bilen in till stan istället, svängde förbi Coffeehouse by Geroge vid SF och köpte med oss deras varma mackor hem till mormor och satt där och mös ett tag. Det var verkligen jätte trevligt! 


Inflyttningsfesten hemma hos Line och Johan kanske inte började så bra med tanke på att det blev stopp i toaletten nästan på en gång. Men annars var det trevligt .. Massa folk både uppe och nere men jag var verkligen inte alls på humör, jag har fan kännt det hela veckan, inte varit ett dugg partysugen. Det blev ju inte bättre av att folk ta mig fan inte kan bete sig! Eller va fan .. Det är ju otroligt moget och för att inte tala om FRUKTANSVÄRT roligt att jucka och dansa på folk som bara går förbi, och just det, det är sååå cooooolt! Snälla för fan, ta ditt rosa jävla hår och gräv ner dig! Uuh, skrev mycket mer elaka saker men nu fick jag ut lite ilska iaf, ska väl ringa Line snart och trycka ur mig lite mer.

Ja, sen bestämde vi oss för att åka hem (vi är lika med Jag, Tony, Malin, Matte och Sara) och JAG beställde EN taxi för FEM personer för jag FRÅGADE när jag satt vid bordet hur många som skulle åka men vissa skulle beställa egen taxi .. Återigen så där as moget att ta någon annans taxi och försöka åka ifrån dom som egentligen beställt taxin. Synd för er att det inte funkade!

Usch, jag är bitter idag. Dags för en cigg och ringa Line. Eventuellt mamma .. Kanske skulle ta en sväng på stan sen?!


men va fan, jag måste trycka på fel jävla knappar. det här skulle kommit i morse ..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja men ändå, vi snackar om tittarrekord och 10 år!! Det är helt sjukt! Tittar du också alltså?? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback