höst

Nu är det verkligen höst, både halsduk och vantar åker på på morgonen när jag åker till jobbet. Då är visserligen klockan bara 05.30, men ändå! Kommer ihåg i somras när jag åkte iväg i t-shirt. Det står inte på förrän jag står där i uggs och vinterjacka. Vilken jag OCKSÅ ska köpa ny i år. Det blir lite pengar eftersom jag planerar att köpa en lite dyrare jacka som håller sig fin ett tag, typ peak eller fjällräven. Ska in till Natrukompaniet och kolla .. Men det får la bli nästa månad eftersom att jag redan köpt en dyr höstjacka för den här lönen! Pjuh.

Imorse åkte min Patrik tillbaka till Uppsala och det var verkligen pest och pina! Nu kommer vi inte ses förrän nästa helg och det suger verkligen. Men jag står bara ut med det för att jag vet att sen kommer vi kunna ses varje helg för sen bor vi här, tillsammans igen! Gud som jag har saknat det. Nog för att det har varit riktigt bra att bo i sär ett tag men nu får det fan räcka!

Imorgon kommer mamma hit, hon ska tvätta ett täckte åt mormor, då passar jag på att tvätta på en gång och så passar jag och mamma på att mysa lite tillsammans. Vi ska bla fixa pastasallad och så :) naaaajs! <3
Imorgon är det även torsdag så nu är det bara två ynka dagar att kliva upp ur sängen när det är körpsvart ute, sånt borde förbjudas!

Nu ska jag fortsätta mysa (med mig själv, trök!) med tända ljus, jag tänker minsann göra popcorn till Idol, det får man när man är ensam och saknar sin älskling!

 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

De tycker jag du gör helt rätt i ;)

Postat av: Isabelle

Men visst gjorde jag väl det ;)

2009-09-25 @ 16:11:31
URL: http://isabelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback