FREDAG!

.. underbart, underbart. det är fredag och det är utan tvekan den bästa dagen på heela veckan, speciellt när man jobbar enbart vardagar! 
Åkte direkt hem till mamma & pappa efter jobbet & blir kvar här hela kvällen lång och bara myser. Jag har hört rykten om att mamma tänker göra plankstek ikväll och inte gråter jag för det inte! ;) .. Så nu sitter jag här uppe i brorsans rum, helt nyduschad med nytvättade kläder och är allmänt fredagsmysig, och nästan väntar (eller vadå nästan?! jag väntar ju faktiskt) på att mamma ska börja fixa med maten där nere. Är sjukt jävla hungrig redan eftersom att jag inte alls var speciellt hungrig eller alls sugen idag när jag skulle äta lunch så allt åkte i soptunnan, så är det ibland. Sen ikväll blir det bara mys framför tvn med Idol och diverse trevligt som går på tv ..

Nej gud, jag fryser och är små trött. Ska nog lägga mig i soffan nu och läsa min bok, En shopaholic får en syster av Sophie Kinsella, fruktansvärt underhållande böcker. Innan den här har jag läst En shopaholic i New York och En shopaholic säger ja. Dom är så otroligt underhållande, karaktären Becky Bloomwood är fruktansvärt rolig, jag tycker att jag har lite shopping problem liksom .. haha. Nej, men dom är verkligen ett tips till er som vill har lite rolig men enkel läsning som bara flyter på!






Bild lånad från:
www.google.se


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jo men visst. Jag tänkte jag ska göra ett försök i alla fall. :)

Måste bara få hjälp att fixa till bloggen så den ser lite roligare ut. Blir ju så tråkigt att skriva när bloggen är tråkig. :P

Vi får väl stötta varann för att hålla bloggarglöden uppe. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback