oh you stupid ..

Jo, jag gick ju till jobbet igår, litet misstag sådär av mig. Började må riktigt dåligt någon gång innan lunch så då åkte jag till Sara och fick lite stöd av henne! På kvällskvisten träffades vi några flickor små och frossade tacos hemma hos Sara. Det är så skönt att ha riktiga vänner som rapar och fiser högt framför varandra och ingen skäms väl för någonting alls. Visst får väl jag gråta över att mina tår (?!) är fula om jag vill, får stöd till tusen även om dom kanske inte riktigt förstår varför jag är så ledsen, underbara vackra människor är vad dom är! Och ni vet då allt vilka ni är utan att jag ska sitta och printa ner massa namn. Så bra som vi har det tillsammans nu har vi väl aldrig haft det! Jag känner nu som jag aldrig kännt förr att det här kommer vara mina vänner för livet!


Iallafall .. Jag mådde inte som en prinsessa i Saras fåtölj, låg och feberfrossade lite under en filt. har väl inte blivit mycket bättre nu, det är bara skönt att få ligga och vila i soffan, om än lite tråkigt! Blir hemma imorgon också så jag slipper göra samma misstag en gång till. Det är bra fint med en bra chef alltså.


Är det förresten bara jag som blir tusen gånger känsligare när jag är sjuk? Allt på tv är sorgligt som fan idag, jag som aldrig gråter till tv. Kan ju ge ett jävla bra exempel; Förra sommaren var jag och Patrik på Kreta i en vecka, kanske den varmaste veckan den sommaren, man kunde ta mig fan inte andas i solen och om man la sig i solen en sekund så kändes det mer som om man låg och verkligen tillagade sig själv i solstolen, mindre trevligt. Så ni kan ju tänka er hur varmt och skönt det var på natten när man skulle sova? Ja, men så vi slog på acn, för det var ju skitsmart att sova i den blåsten två nätter i rad. Hej sen var Bella jätte sjuk med hög feber och snor som rann ner för näsan, även det jätte, JÄTTE kul när man är på semester. En kväll tog jag mig helt enkelt inte längre än till hotellets restaurang så vi åt lite där sen gick vi upp på rummet igen, jag låg och försökte sova men ni vet, hög feber och hetta (nej, vi sket i acn då) var ingen bra kombination .. När jag skulle vända på mig i sängen så råkade jag slå huvudet i sänglampan och började gråta som en tvååring, det gjorde inte ens ont men det var liksom sista droppen, det var inte igår man grät för att man slår sig liksom?! Ha, ja .. ett litet, men ganska långt, exempel.


Nu ska jag kanske ta och kolla på lite sex and the city.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

skojja inte :p hur är de med dig då? :) never update ;)

Postat av: Isabelle

Men gud Mimmi .. jag har inte ens sett att du skrivit. Så ofta är jag här inne liksom! Med mig är det bara bra.. Hur är det själv?

2009-12-16 @ 19:44:23
URL: http://[email protected]
Postat av: sannie

Säg vad du tycker :)

http://sannieschutt.blogg.se/2009/december/-angel.html



mvh sannie

2009-12-20 @ 11:39:17
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback