DÅLIGT ..

Fy fan vad dåligt av mig när jag säger att jag ska börja blogga ordentligt så har jag inte skrivit på länge, länge!
Men jag har varit så otroligt trött i veckan, helt stört! Samtidigt som man blir piggare och gladare av att träna så blir man väldigt trött också så här i början, fast på ett väldigt skönt sätt ..

Anyhow .. Nu sitter jag här i min soffa och väntar på Patrik! Har precis plockat undan tre ton kläder som låg lite här och lite där i min lägenhet så nu är det fin fint igen. I helgen blir det massa mys men älskling men imorgon kväll blir det käk och lite dricka med mina bitches, det ska faktiskt bli underbart kul. Samtidigt vill jag ju såklart vara med Patrik. Men nu kommer han ju flytta hit snart så då kommer det finnas all tid i världen, det kan fan inte bli bättre (eller jo, ge mig en mops så är mitt liv komplett sen! ja, och en gratis utbildning så jag blir florist, sen kanske en butik så jag kan öppna .. okej, nu räcker det)

Nu smäller det i porten så jag hoppas att det är Patrik som kommer. Jag hoppas på chinesfood ikväll!

KISSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback