kan man säga lördag morgon? njae.

Ja, nu sitter jag här i min säng hemma i Sälgsjön igen efter en lång kväll .. Dock en relativt trevlig, lång, kväll. Sara fyllde hela 22 år i måndags så det blev lite fest ikväll. Kan väl erkänna att jag var ganska otaggad i början men på krogen var det faktiskt kul. Jag, Sara och Anna, helt perfekt .. Fick till och med stå i kö för att hämta ut jackorna och det har nog inte hänt på fleeera år, har alltid glidit hem runt halv två. Imorgon blir det verkligen lugnt, ska sova så jäävla länge och bara slappa hela dagen. Nej, det här håller inte, klockan är för mycket, jag måste fan sova. Uuh, saknar Patrik som fan, hade gärna haft honom i sängen bredvid mig nu!! Aja, godnatt .. ..

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hade gärna vart där hos dig med. Men imorrn ses vi igen :) Puss puss

Postat av: markus

Blogg is the shit nu för tiden märker jag :P..

Jag är så seg på att skriva nåt bara, men varje gång jag skriver så är det fett ballt :)

2009-03-04 @ 23:04:12
URL: http://purefect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback