I´ve got a brand new attitude .. ;D

Oh my, jag är så trött! Hade dubbel körlektion i morse halv nio .. igår kväll va jag helt säker på att det var runt två det var, men yr som jag är hade jag väl blandat ihop det med något annat. Tog bussen in vid åtta, jag hade verkligen glömt bort hur äcklig den där morgon bussen är, när alla ska in till skolan, det är så kvavt och äckligt på bussen, luktar verkligen URK! Men körlektionen gick iaf fruktansvärt bra, lärde mig jätte mycket!

Igår var verkligen en fruktansvärt underbar dag med massa underbara människor! Träffade Sofie runt två, vi satt oss och drack kaffe och pratade en massa, synd att vi inte umgås mer än vi gör, men vi går alltid om varandra på något sätt. Carro, Line, Malin E och Malin joinade även ett tag. Men kvart i fyra sprang jag och mötte Nathalie istället, vi satte oss på George och åt varm macka, inget slår deras varma mackor! Vi satt faktiskt där bra länge och pratade om allt och inget, söta, underbara människa! Du är så fin Nathalie, både utanpå och innuti :) Hon kommer till Uppsala på lördag så då blir det en sväng på stan .. Sen blev det iaf film hemma hos Sara med Line och Malin, ja självfallet Sara också .. Jag åt en heeeel ask vindruvor själv, låg några små och rullade omkring på botten på slutet av kvällen. Vindruvor är vätskedrivande så jag sprang på toa en hel del den kvällen, jag som kissar mycket annars .. ;)
När jag kom hem på kvällen var min mage mer än förbannad, det bubblade och lät utav bara helvete och så fick jag sveriges magknip ..
SLUTSATS:  ät INTE en hel ask vindruvor själv, trots att dom är så goda som dom är.
men för att se det positiva i det hela, det var åtminstonde inte godis jag fick ont i magen av, tur det!






Måste bara säga att jag verkligen älskar p!nks, som hon numer "heter", nya låt "so what", den är grym och det fan hon också, creds till henne alltså!
And she´s H O T !



Some sugar for ya´ll .. / IsabelleH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback