Cykeltur

Jag och min fina, trögtrampande, cykel bestämde oss för att ta en sväng till Gränby köpcentrum, måste ju börja utforska stället där jag bor liksom. Efter en relativt kort cykeltur och endast en ynka fråga om vägen kom jag fram i en del. Gick förvånadsvärt bra med tanke på hur yr jag är, men lokalsinne har jag faktiskt rätt bra, tro det eller inte! Tog raka, bestämda steg till Apoteket och köpte mig en till nässpray, min förkyldning i näsa och hals har blvit värre men huvudet känns mycket bättre och hellre det måste jag säga! Nästa stop blev Coop Forum dör jag köpte två Fishermans Friend och så passade jag på att söka jobb när jag ändå var där, whatever, nu vill jag bara ha ett jobb vart kvittar! ..
Köpte även en skitsöt liten pyamas på hm, Hello Kitty, vad annars? Var verkligen i behov av en ny pyamas!
Preecis när jag var på väg att dra mig hemmåt såg jag att jag hade missa Mique. Gick in, kom ut 20 minuter senare och ca 500:- fattigare. Köpte en tandborstmugg och matchande tvålgrej (ja, en sån där som man har flytande tvål i så man slipper dom fula tvålarna, plus att man kan köpa refill tvål som är billigare, ha!) och ett suuuuuperfint duschdrapperi. Vitt med en stor svart stjärna, veeeery nice! Såg även en matchande matta men vill vänta så jag kan åka dit tillsammans med Patrik så att den får godkänt. Cyklade förbi Willys på vägen hem och hälsade på Patrik en liten snabbis, men nu är jag tillbaka i säkerheten igen. Tänkte bjuda på bilder på allt jag köpt men hittar ingen på internet och både sladd och kamera är någonstans i röran så det får bli en bild från mamma och pappas hus istället!




None   
Baksidan, snö och sjö, mys!


Ikväll blir nog iaf golvet färdiglagt, och igår köpte vi en liten byrå/tvbänk till vårt lilla sovrum, blev verkligen helt perfekt. Så nu har vi äntligen tv i sovrummet och min stooooora 42 tums står här i vardagsrummet och glänser! Så snart är allt på sin plats, möbelväg saknas bara ett vitrinskåp som vi har spanat in och ett nytt badrumsskåp!
Nu måste jag vila mitt stackars huvud ett tag. Kanske skriver lite mer sen!

Kärlek / Isabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback