tung dag

Hitills har det varit en tung dag, återigen spenderad i soffan, så trökigt! Tyckte att jag mådde relativt bra igår kväll när Patrik och hans pappa grejjade i hallen med golvet fixade jag mat till mig och Patrik, hans pappa hade redan käkat på vägen, sen plockade jag undan allt, diskade till och med ! Sen satt jag i soffan och huttrade med en filt för dom slet ju omkring och blev varma och ville ha balkongdörren öppen, uh, kyla. Senare på kvällen gjorde jag och Patrik fruktsallad och jag mådde faktiskt riktigt bra. Jag var glad och tänkte att jag skulle ta en power walk på morgonen, äta frukost, duscha och cykla bort till Fyrishov och köpa ett kort så jag kan börja simma. Men, imorse när jag vaknade ville jag knappt lyfta mitt huvud från kudden, jag fick tvinga mig själv från sängen till soffan ..
Nu har jag precis duschat i hopp om att få må lite bättre, vågar inte riktigt känna efter .. oh scary! Ska fortsätta plugga teori, sen när Patrik slutar fyra ska vi göra lite ärenden, bla IKEA, så förvånande ..

ciao.

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback