trök

Igår var Patrik ledig så vi hann gå igenom de fyra fruktansvärt irriterande lådorna som har stått här inne i vardagsrummet alldeles för länge! Jag är ju visserligen ledig om dagarna men jag vill ju inte gå lös på Patriks saker, vet ju inte alls vad som är viktigt och inte .. Ja, kort och gott är det inte så lätt att städa här och det ligger saker ta mig fan överallt vilket leder till att jag får smärre panik och allt slutar med att jag skriker en gnutta, eventuellt gråter lite sen skiter jag i saken, för annars går det med all säkerhet sönder en massa saker när jag dampar lös. Men, bättre har det faktiskt blivit, har ställt saker i hallen som ska ner till förråder, får se om jag tar mig mod till att gå ner där själv sen, läskigt med källare, så jag gissar på att det knappast lär bli av.
Nu ska jag dammsuga, torka golven och försöka röjja upp lite mer, sen ska jag äta någon lunch och runt halv fyra ska jag traska iväg mot Patriks jobb så ska vi ta bilen till Gränby och köpa lite stuffs. Bl.a. mat tills ikväll, fajitas, och sen även en Wii Fit, WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback