TOP MODEL !

Vilken fruktansvärt tråkig dag det har varit idag, och då syftar jag på vädret. Regn och rusk gör mig verkligen så fruktansvärt trött, och att jag inte fick något kaffe förrän klockan hann visa fyra gjorde inte saken bättre. Jag i stort sätt svepte första koppen, piggare vette fan om jag blev, mådde snarare lite illa. Huvudvärken vägrar släppa, har haft ont i hvudet i över ett dygn nu och jag kan inte säga att det är någon höjdare, snarare en liten "highway to hell" eller något i den stilen ..

Ikväll blir det en hel kväll här hemma i Sälgsjön, det är så fruktansvärt lugnt och skönt här och mitt huvud mår bäst av tystnad just nu. Får snart min mammas köttbullar, potatis och broccoli. Kan nog inte bli bättre än så i matväg! För övrigt saknar jag Patrik jätte mycket nu, så jag längtar tills jag får åka hem och krama sönder min älskling!
 
MEN, ikväll börjar även Top Model igen, looove it. Så jag och mamma har laddat upp med vindruvor, som förövrigt har blivit något av ett beroende för mig, jag är sugen på vindruvor konstant, bättre det än typ salt som brukar vara mitt vanliga craving! .. Sen blir det nog lite popcorn också, så fan, där som saltet med in i bilden ändå men jag ska göra mitt bästa och försöka hålla mig till vindruvorna ...  ;)









Peace and love .. / IsabelleH


Kommentarer
Postat av: Mimmi

hehe fan va najs, ska fundera på de då ;) men du bruden! nu tycker jag att du får ta o krya på dig snart! tycker synd om dig som verkar vara sjuk så ofta :s hur länge blir du i gävle nu då by the way? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback