sugar

Mitt liv här i Uppsala börjar faktiskt arta sig riktigt bra .. Lägenheten börjar verkligen ta sin form och det börjar faktiskt kännas som hemma. Igår fick vi äntligen upp ett draperi till vårat lilla sovrum, skönt att kunna dra för och vara för sig själv där inne ett tag. Tar ju även bort en del ljud, och det bästa av allt är ju att det blev skit snyggt och jätte mysigt! Behöver dock stryka tyget lite med för det är en massa veck och skrynklor, måste dock köpa ett ordentligt strykjärn först. Sen fick vi även upp tavlan i köket, den passar jätte bra där och jag är mer än nöjd över att det var jag som spikade in kroken i betongväggen! Ska ta en runda och knäppa massa bilder sen så att ni kan få se, om jag hittar sladdjäveln till kameran vill säga.
Nu är allt städat och klart här iaf, har dammsugit (igen) gjorde det igår men eftersom att jag är en nöt och bestämde mig för att ha sönder ett glas cirka 12 inatt och verkligen inte orkade ta tag i skiten då var jag ju tvungen till att dammsuga igen, så snart ska jag ta med mig kameran ut och gå på en härlig promenad i det här helt underbara höst vädret.

Skriver väl kanske några rader senare ..

pussochkram / IsabelleH.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, jamen visst är det du ;P Det är bra Bella ! Jag måste ju ha något att läsa på jobbet. Håller själv på för fullt att försöka komma ihåg att skriva i min egen blogg :D Puss på dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback