Stå på tå, tror du att du blir längre då?

Alltså, huvudvärken verkligen vägrar släppa. Trodde att lite mat och kaffe skulle göra susen, men icke ..
Men jag är fortfarande glad, oohyes.
Anna kommer och hämtar mig senast nio, så ska vi kolla på film halva natten, jag och Anna kan sånt. Det ska bli jätte kul faktiskt, jag liksom saknar henne!
I veckan har jag massa saker inbokad, fast bara massa, massa trevligt! Ska träffa massa goa vänner, fika och prata skit i evigheter och sen har jag en dubbel körlektion på torsdag som jag faktiskt ser fram emot ..
Sen måste jag självfallen hälsa på min mormor nu när jag är hemma, även det ska jag hinna med på torsdag!



Titta, jag tror att jag har lärt mig att lägga in bilder utan Patriks hjälp, ganska chokerande med tanke på min kunskap om datorer. I´m so proud!

Nu ska jag ägna min uppmärksamhet åt tvn, återigen, och vänta lite på att Anna ska komma ..

Lots of love (mest till Patrik, tihi) / Bellson.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Grattis till teorin :D förstår att du är glad, du kommer vara ännu gladare sen när du klarat allt ;D tror fan ja grät av lycka då ;p

tänkte på en sak,hm, just ja hur funkade wii fit? va d kul? :p borde man köpa? ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback