Sjukling .. =(

FY FAN, jag har gått och blivit sjuk. Och bara sådär halvsjuk, inte så man bara sover utan sådär att när man gör något får man en dunkande huvudvärk och svettattacker, återigen, FY FAN! Jag som har fått hit min cykel och allt. Skulle cykla runt och fixa massa saker idag men icke .. Får hoppas att jag mår bättre imorgon!! Patrik ska köpa med sig halstabletter och min dag spenderas verkligen bara i soffan med tjejerna i sex and the city.
Måste dock städa upp lite grann här sen, Patriks pappa kommer och hjälper oss att lägger resten av golvet, pappa skulle ju ha gjort det igår men han var ju sjuk, åh, det är ju självklart han som har smittat mig!
Nej, nu måste det nog bli liggläge ett tag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har du haft tråkigt och gjort om bloggen Bellson ? ;P

2008-09-02 @ 10:37:03
Postat av: Isabelle

Haha, om det vore så väl att jag var så duktig. Det är faktiskt Camilla (lacamela.blogg.se) som har varit snäll och fixat den åt mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback