SATC

Sällan, ännu en grå och trökig dag här i Uppsala och jag har fortfarande inget jobb, suck!
Igår skulle jag egentligen tvätta mellan två och halv sex, men vi har fortfarande inte fått någon nyckel till den där låsgrejjen som man bokar tvättid med så jag måste skriva en liten lapp och sätta in i det där hålet, och låt oss bara säga att lappen får F A N inte sitta kvar där den ska så alla bara snor vår tvättid, så var även fallet igår. Arg som ett jävla bi funderade jag för en sekund eller två om jag skulle stå kvar där och vänta på den jävla människan som hade tagit vår tvättid. Gjorde ett nytt försök och bokade en tvättid till idag, skrev dock en längre och mer komplicerad lapp plus en till som jag satt brevid! Men till min stora lycka (om man bortser från en jähäävligt stor och äcklig spindel som satt på dörren in till tvättstugan, var nära på att skita i tvättiden pga aset) så var dagens tvättid kvar, pjuh! Så efter jag slitit nere i tvättstugan ett litet tag, missta mig inte, jag gillar faktiskt att tvätta. Anyways, när jag jag upp igen stod tvn på och till min LYCKA var det Oprah och hela avsnittet handlar om Sex and the city the movie, den här dagen kan nog inte bli bättre!













                                                 Loove / IsabelleH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback