rain on me

Mm, bara massa regn och rusk .. Jag vill ha strålande sol, men fortfarande höst. En sån där kall höstdag så man får sätta på sig en mysig halsduk och bara gå omkring och njuta av den friska höstluften och alla vackra färger!
Verkar dock vara för mycket begärt för regnet vägrar sluta och dagen känns gråare än grå och min huvudvärk vill inte försvinna och jag kan inte påstå att jag ens vill gå utanför dörren idag ..
Men, jag ska träffa Sofie runt klockan två och göra något, jag vill iaf gå lite på stan och göra av med lite pengar .. Sen ska jag träffa Nathalie och ta en fika, eller ja, en sen lunch helt enkelt, sweet.
Ikväll blir det nog kanske film med min flickor, skulle väl egentligen äta med dom också men jag tror inte att jag har hunnit bli sååå fruktansvärt hungrig till klockan sex   :)

Just precis en sån här dag vill jag ha, men jag lär nog får vänta ...




Käärlek / IsabelleH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback