Desperate Housewives !

Finally, äntligen!
Det har börjat igen .. Jag började housewives säsongen med en skål popcorn och ett glas apelsinjuice med isbitar, skit mysigt. Skulle dock vara mer mysigt om min kära sambo skulle vilja ligga med mig i sängen, mysa, äta popcorn och titta. Men han envisas med att spela Super Mario Galaxy på Wii och vägrar lära sig äta popcorn (som btw är det goodaste snackset som finns, om man bortser från vindruvor) så det är bara att gilla läget, vi får mysa i sängen senare när vi ska sova ..






Mitt hår är ett endaste stort kääääos! Bokade tvättid mellan halv elva och två imorgon, sen sprang jag upp för att fixa mitt hår innan jag skulle gå och möta Patrik .. Jag fick panik och nästan bokstavligt talat sprang till telefonen och ringde fixade en klipptid tills imorgon, ska klippa mig på Olssons Frisörer på Gränby centrum klockan tio, nära och bra. Tvätten får vänta tills klockan två, tur att det fanns en senare tvättid, för vi behöver verkligen tvätta ..
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, jag vill ju trots allt att mitt hår ska vara nytvättat imorgon när jag ska dit .. Sen blir det nog sängen, är så jävla trött fast än att jag inte gör något speciellt alls om dagarna, är väl iofs kanske just därför jag blir så trött ..


Sleep tight and don´t let the bed bugs bite / IsabelleH

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu har blivit dålig på att blogga igen ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback