regn och rusk, jävla söndag.

Suck, det var väl den mest gråa söndagen på länge det här. Men trots väder och ensamhet och känns det faktiskt inte allt så jobbigt det här .. Hitills har jag spenderat min söndag i sängen med Patrik innan han åkte iväg och jobbade, då förflyttade jag mig till soffan och här har jag i stort sätt suttit sedan dess. Jag tog dock cykeln och cyklade iväg till ica och köpte en veckorevyn, vindruvor och lite annat smått och gott. Men återigen i soffan med sex and the city, en varm filt och i en lägenhet jag faktiskt kan kalla hem numer så känns det ganska mysigt att sitta här alldeles själv en grå och regning söndag. För om man tänker efter, vad har jag att klaga på? Jag har en helt underbar pojkvän (har lite svårt att säga sambo än), en jätte fin och mysig lägenhet i en helt ny stad som jag fortfarande inte alls vet så mycket om, mer än att den är helt underbar, ett nytt jobb där jag trivs bra, underbara vänner och en heeeelt underbar familj. So there, inget att klaga på. Allt är perfekt, men jag skulle inte klaga om mina vänner och min familj också bodde här, men dom är fortfarande så nära ..
Nej, tillbaka till sex and the city. Borde egentligen städa, men jag ägnar min uppmärksamhet åt soffan ett tag till.

Massa regnig kärlek / IsabelleH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback