brum .. ?!

äntligen, ÄNTLIGEN har jag fått mitt efterlängtade körkort !!!!! Jag är så fruktansvärt glad och det är så skönt för det känns som om det var den sista lilla pusselbiten som behövde falla på plats .. Jag orkar tyvärr inte skriva nå mer alls, har sån jävla huvudvärk, antagligen eftersom att jag har spänt mig hela dagen och nu har jag liksom slappnat av och fått en jävla spänningshuvudvärk .. men det bli Gävle heela helgen lång! Det ska faktiskt bli skönt att återigen vara lite hemma i mitt kära Gävle med min familj och mina vänner .. klart jag kommer sakna Patrik, men jag tror att det är bra att sakna varandra lite grann, nyttigt för förhållandet! Men GRATTIS till mig själv! ;D

I´m out / IsabelleH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback