bara massa svammel!

Ooh, jag tror att det värsta har börjat lagt sig nu .. Men jag fattar nog inte riktigt att jag har körkort, körkort, hallå! Kvällen har varit lugn, tog bilen alldeles själv och åkte iväg och "överraskade" Line litegrann! Söt hon! Körde omkring och kände mig allmänt cool eller något .. Var in på maxi en sväng och köpte grädde till mamma och vindruvor till mig själv!
Dagen till ära hade min kära far köpt kina mat från Lilla Saigon, lätt bäst kina mat i hela Gävle! Tur det med tanke på att allt jag hade ätit innan var en macka till frukost och en halv banan till lunch, never ni vet. Så kina maten satt så jävla fint!
Imorgon blir det en fika/lunch med Line på stan, tänkte kolla runt lite också, för min bästaste, snällaste pappa satte in 500 kr på mitt konto för att jag klarade mitt körkort, då vill jag påpeka att han även betalat mitt körkort, det räckte liksom meeeeeer än nog men jag fick ytterligare 500 kr, snälla pappa!!
Iaf, imorgon blir det iaf fest med lite gamla Maxi tjejer, bland annat Camilla och Mimmi, vet inte om det kommer nå fler men jag är nöjd med bara dom, det är ju liksom dom jag saknar nu när jag inte jobbar där längre! Men det ska bli fruktansvärt kul. Sen åker jag med dom till Uppsala på söndag för dom ska hälsa på oss då, helt perfekt! Nu blir det bara massa svammel, som vanligt, men jag är så trött .. Så jag ska nog faktiskt ta min bok och lägga mig sådär skit tidigt ikväll, det behövs ibland.

godnight kiss / IsabelleH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback