45 minuter i vatten

Gudars, efter en hel dag i soffan bestämde jag mig för att det var dags att göra något åt mig själv och vårt badrum .. Man blir väldigt bekväm och lat när man skaffar pojkvän, något jag aldrig har förstått pga att det förhållandet jag är i nu är det första seriösa jag någonsin haft. Anyway, tillbaka till mig och badrummet. Jag plockade ut alla handdukar och allt som inte riktigt tålde vatten och gick lös med rengöring och en svamp. Duschade rent hela badrummet och sen duschade jag mig själv och peelade heeeela kroppen. Nu sitter jag här i soffan igen, ren och nyinsmörjd med  The bodyshops olive body butter, så min hud är leeen som en baby stjärt. Sex and the city rullar fortfarande, det har blivit mörkt ute, snart kommer Patrik hem och den här söndagen börjar lida mot sitt slut ...


None

Godnattpussföridag / IsabelleH

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vet inte !? It can be, men jag tror inte det. Vi kan ta det på telefon imorrn. Kan inte riktigt gå in på detaljer här :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback