sällan kortslutning på rubrik ?!

Klockan börjar närma sig bedtime, som det heter på engelska. Men här sitter jag och trotsar den engelska, rent och rakt översatt, sängtiden! Har faktiskt småstädat lite så här på kvällskvisten, tog tag i köket som verkligen behövdes fräschas upp. Vill ju att det ska vara fint här imorgon när jag får besök, PATRIK kommer och det är samma lycka varje gång. Försökte byta tid imorgon men det gick inge vidare bra, så det är bara att gilla läget ..
Att min kära bror fyller år idag OCH tog körkort i tisdags är väl bara något som MÅSTE nämnas, grattis kära bror! Även ett stort grattis till Nathalie som även hon tog körkort samma jävla dag. Lite press på mig nu, oh yes. Men mitt körkortstillstånd borde gå igenom snart, var ju tvungen att förnya det, helt jävla ocoolt. Men så fort det är klart ska jag fan bokstavligt talat köra stenhårt, med både teorin och körningen! Nej, nu får det vara nog. Ska lägga mig i sängen och kolla på lite tv.

Natti natt .. / Bellson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback