penselfan.

Damn, var precis över till Patrik och skulle måla igen, men penseln var stenhård, crap! Och jag äger då rakt ingen pensel, inte vad jag vet iaf. Synd att jag var så seg med det där, annars hade jag ju kunnat gå och köpa en jävla pensel. Men nej då, här ska det skjutas på allt in i sista sekund, aja. Kan inte göra så mycket åt saken nu. Helt underbart väder idag! Tänkte väl sitta här och häcka ett tag till, sen gå ner på stan en snabbis innan jag ska till jobbet och jobba härliga 15-21.30. Jag skulle inte gnälla alls om tiden låg på en torsdag eller någon annan vecko dag, men fredag, nä fy fan. Men men, tur att jag stänger med bra jobbarkompisar iaf! Sen kommer min Patrik och hämtar mig, woooohooooo, längtar nå så hemskt!! Saknar, saknar, saknar!! Sen ska vi svänga förbi Malin Bäcklin där hela gänget är och firar Anna som fyller år på måndag! Blir dock bara en snabbis, när man är nykter själv är fulla människor ingen större hit. Sen blir det jobb hela VARMA helgen, men pengar pengar. Och Patrik är ju här så jag har något att längta till imorgon på jobbet! Nu ska jag väl börja göra mig klar och försöka äta något. Hörs heeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback