Måndag.

känns väl som om det är dags för lite uppdatering här. jag har blivit väldigt dålig på det på senaste, jag har inte så mycket tid till övers så på ett sätt får man väl se det på ett positivt sätt .. ck

I fredags var det meningen att jag skulle festa till det lite, så blev inte fallet. Efter en cider och en halv öl gick jag och Sofie tillbaka hem till mig och kollade på sex and the city och åt popcorn, och jag kan inte klaga för fan vad skönt det var. Jag känner ingen behov för alkohol och fest längre, alls! Skönt på ett sätt men lite små tråkigt på ett sätt. Men va fan, förr eller senare lär väl suget komma, det märks väl. Lördagen blev en lång väntan, mamma kom och hämtade mig runt en tolv-ett, sen vid fem bar det av till Uppsala i regnrusket, det var väl meningen att jag skulle köra men äh, orkade inte köra i spöregn så det fick vara. Sen efter det har jag bara umgåtts med världens bästa Patrik, jag verkligen hatar att åka därifrån (eller när han åker härifrån, same same) jag vill aldrig lämna honom. Men om fem jävla veckor är det tre veckors semester och en resa till solen som gäller, jag har nog aldrig längtat så mycket till sommaren som jag gör nu. Dels för att jag för första gången på väldigt länge har ledigt några veckor i sommar men mest för att jag får vara med Patrik i tre heeeela veckor. Och speciellt mycket längtar jag till den 26e Juni för då drar jag och Patrik till Kreta, Chaniakusten för att vara mer specifik. Helt underbart!
Äh va fan, det blir bara massa svammel här i vanlig ordning ..

Patrik, saknar dig som fan. Fast jag nyss kom hem från dig. Helt sjukt, haha. PUSS!

kass uppdatering, men så får det va. HEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback