sweetheart.

Mm, nu har Patrik flyttat och det känns fan värdelöst och totalt förjävligt! Jag vill ju ha honom här hos mig! Uppsala är för långt bort, fast det är så nära är det för långt bort, jag vill kunna GÅ hem till honom precis när jag vill. Det känns helt enkelt skit tungt, punkt. Igår kan ha varit det jobbigaste dagen i mitt liv, herregud. Jag fick ingen luft what so ever och hur mycket jag än kämpade kunde jag inte hålla mina känslor och tårar tillbaka. Gick till bussen vid åtta och åkte till äckel jobbet med rödsprängda ögon och Sveriges huvudvärk, det sista jag ville var väl att jobba. Usch, vi får väl se hur länge jag klarar av ett distansförhållande. Just nu känns det som om jag kommer gå under inom snar framtid men det är ju så pass nytt. Ja funkar det inte alls får vi lösa det, på ett eller annat sätt! För helvete vad du betyder mycket för mig, mer än jag trodde och visste.
Och jag saknar dig som fan också!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Vi löser det här, på nåt vis. Får ringa en väldig massa tills dess bara ;) Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback