stay right here forever

I just want you close, where you can stay forever ..

Helgen blev fin fin. Fredagen blev det kort och gott fylla. Firade Ida en smula, men det var la fint att få vara lite på lyset så där en fredag kväll. Gick väl hem i skaplig tid och somnade (ville dock slå min granne hårt där ett tag, han levde om utav bara helvete). Blev väckt av en härlig ringsignal och en gäll stämma som undrade om pappa kunde köpa överskåpet utan mig?!?! Efter lite om och med tog jag mig upp ur sängen, plockade i ordning här hemma då storfrämmande väntade. Klädde på mig kläder och borstade håret så jag skulle se lite samlad ut. Sen hälsade jag och min härliga whiskystämma mamma, pappa, Pelle, Lotta och Jennifer välkomna. Jag bjöd på kaffe, kaka och bakfylla. Undrar vad som uppskattades mest? Jag skulle gissa på kaffet! Fick massa sött av familjen Söderström, tack och bock! När dom hade åkt hem traskade mamma och jag ner på staden och in på Village, jag köpte min efterlängtade bok, sen gick vi och köpte bakfylle pizza! Mamma och pappa hjälpte med en massa, skruvade upp mitt överskåp and so on, blev jätte fint! Sen kom äntligen Patrik runt sju snåret, vi gjorde mat och mös en massa vid tvn bara. Igår gled vi runt överallt, bland annat köpis och ikea. Återigen en skit bra söndag, och allt är tack vare Dig! Men snart lär väl söndagarna gå tillbaka och bli lika värdelösa som dom alltid har varit, suck! Men nu ska jag försöka och inte tänka på det den här veckan, jag får så sjukt ont i huvudet då.
Nej, nu ska jag försöka få lite gjort här. Bädda sängen och sen ska jag fan städa lite.

kärlek / Bellson.

"if I aint got you, I aint got anything"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback