sprit sprit är det nån som vill ha sprit?

sällan jag sätter mig vid datorn när jag kommer hem från krog eller annan festlighet som innehållit alkohol. och jag är så ledsen att göra er besviken, men jag finner fan inte mycket nöje i det längre, iaf inte krogen. hemma hos Sara var det bra jävla kul ett tag! men sen ska det stressas ner på krogfan, där har man kul i typ tio minuter, på sin höjd. äh, mycket skönare att vara nykter, så var det sagt. kanske man börjar växa på sig en smula?! ha, eller inte.
imorgon kommer mamma och pappa hit och hjälper mig lite, ska skruva tillbaka fläkten och kåpan, sen ska jag även få ett mycket efterlängtat överskåp i köket. sen ska fan här städas. sen ska jag ligga på soffan, vara allmänt bakis och vänta på att klockan blir 18.30 ;) då slutar nämligen Patrik, sweet dude. blir det mys, i hope! men fy fan. nu ska jag sova som jag aldrig har sovit förr (kan jag ha sagt det förut?) för jag är fan tröttare än tröttast.
godjävlanatt. HÄJ!

Kommentarer
Postat av: Fröken Andersson

Mogen att prata pension?

Postat av: Isabelle

Haha, varför inte? ;P

2008-03-10 @ 11:42:54
URL: http://isabelleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback