oh, the head

Vaknade precis upp efter en liten eftermiddags nap på min sköna soffa. Blev hemma från jobbet idag, mår inte alls nå bra. Mitt huvud känns lika stort som en luftballong och utan alla alvedon skulle det säkerligen sprängas, mina fötter gör väldigt ont, dom verkligen krampar ibland. Jätte jobbigt! Och som grädden på moset (eller vad fan man nu säger?!) saknar jag Patrik så jag håller på och får nå fel! Det känns verkligen i hela kroppen, hemskt konstig känsla som jag aldrig riktigt känt förr, den är läskig men jag välkomnar den för hans skull! Men imorgon så kommer han, ÄNTLIGEN! Då slipper jag sitta här och bara sakna!
Pappa kommer och hämtar mig snart tror jag, ska åka hem dit och sova inatt. Känner mig så ynklig och ensam här hemma, då är det bättre med lite sällskap minsann. Mysigt!

En natt kvar nu, sen ska jag hålla om dig och aldrig aldrig släppa taget.
Saknar dig jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback