men helvete

haha, Malin den jävla stjärnan var här alldeles nyss och ville låna nycklarna ner till tvättstugan för hon hade minsann låst in sina, jävla nöt! tur för henne att jag bor i samma hus som tvättstugan. ska träffa henne, Line och Anna lite senare på staden och ta en fika, sweeeeeta!

och herreminjävlagud vad det snöar ute! känns som om det kommer en månad eller fem för sent. jag har velat haft snö hela vintern och har väl alldeles nyss accepterat att det nog inte skulle komma nå snö i år och så börjar det bara toksnöa igår, väldigt jobbigt. men om det ska se ut såhär får det gärna hålla i sig ett tag så kanske man kan få åka lite skoter after all. skulle väl bara vara så jävla underbart. fy fan vad jag ska tvinga med mig Patrik då, och jävlar vad fort jag ska köra ;)
På tal om Patrik så flyttar han på fredag och i ärlighetens namn så känns det fan tyngre än jag trodde att det skulle göra. men jag har väl lärt känna honom bättre och därmed betyder han ännu mer än vad han gjorde när det blev bestämt att han skulle flytta. men, det lär väl suga pung i början. jag hoppas att jag vänjer mig med tiden, verkligen. och allt för långt är det inte till Uppsala plus att det finns mer väskor och skor att spana in där, haha. trots alla dessa plus så känns det som sagt skit.det är så jävla tungt och andas.
 för jävlar i mig vad jag kommer sakna dig!!!

en jävla massa kärlek, just for you . / Isabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback