ME HEART YOU!

Patrik åkte nästan alldeles nyss, och ändå saknar jag honom redan! För varje dag, minut och sekund som går tycker jag om honom ännu mer, underbart!

Har haft en trevlig påsk trots omständigheterna. Ja, långfredagen tok sög. Förutom att jag och Anna hade mycket trevligt där på kvällen, och så sov jag hemma i Sälgsjön, även det var mycket mysigt! På påskafton kändes allt mycket lättare. Det blev påskmat hemma hos mamma och pappa. Sen startade brorsan skotern för första gången den här vintern, jag var som ett barn och studsade omkring nere i hallen och köket. Kvällen blev väldigt, väldigt lugn. Sara och Matte kom förbi en liten snabbis bara, annars slappade jag bara alldeles ensam i min soffa.
På påskdagen sov jag ändå till elva (!!!!) då ringde Patrik och sa att han var på väg, jag blev genast pigg, i stort sätt hoppade upp ur sängen och väntade! Timmen gick fort och så återigen blev det världens bästa söndag! Åkte ut till Sälgsjön bytte om och åkte skoter, OMG, så jähävla roligt, och mysigt! Och eftersom att det var världens finaste väder igår så tog vi en härlig och lång promenad sen när vi kom hem, helt sjukt underbart. Så sjukt att jag har så roligt vad jag än gör med Dig! Jag har inte varit så här glad på flera år, rättelse, jag har aldrig varit så här glad!

Nu ska jag nog lägga mig i soffan med en kopp kaffe och läsa min cosmo, kanske sova en snabbis. Började ju trots allt 6 imorse. Det blir bra! 


sju tusen pussar till Patrik ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snuttan, jag finns här. det kommer att bli alldeles jättebra om ett tag, det är jag säker på. Även om det blir så att du drar i väg till uppsala så finns jag kvar här iaf! ;) det är bara att ringa om du vill prata eller ha sällskap eller nått!

Postat av: Isabelle

Tack Sofie, du är min ängel. Finns ALLTID där när jag behöver dig, även om det var sju år sen vi sågs sist. Du är en äkta vän! ;P

2008-03-24 @ 18:31:51
URL: http://isabelleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback