hearts all over the world

Åh nu känner jag mig mycket, mycket seg! Jobbat idag, dock bara 12.35-19 så helt slutkörd kan jag inte påstå att jag är, bara så där lagom trött. Fick tack och lov sällskap på bussen av Camilla, mycket trevligt. Det är ju så trökigt att åka på den där trött bussen själv! Busschauffören var rolig, jag fick en till ficka till mitt busskort fast jag klart och tydligt sa att jag faktiskt redan hade en sån så skulle jag då fan ha en till. Anywaaaaay, kom hem och plockade upp lite små saker som min världens snällaste mamma köpte åt mig, typ juice och annat viktigt, jag trugar mig djupt. Sen tog jag en låååång och VÄLDIGT varm dusch, därav min "seghet"
Hi, nu ringde mamma och pratade en massa så nått långt inlägg blir det minsann inte för nu ska jag ta mitt pick och pack och traska över till Patrik v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback