...

När jag vaknade i morse kände jag mig faktiskt väldigt pigg, oväntat. För mig brukar det vara tvärtom, blir sämre för varje dag som går! Har dock fortfarande Sveriges huvudvärk men jag tror inte att jag har någon feber, isf ytterst lite. Mina fötter skriker inte av smärta längre, dom gör bara lite små ont. Se vad endast en dag av tokvila gjorde, superkuren.Därav blir jag hemma idag med så kanske jag mår relativ bra imorgon när Cärrhoe ska firas och allt, då måste jag vara pigg! Det var i vilket fall mycket skönt att få komma hem igår och sova en natt här. Nu dricker jag lite kaffe och hoppas på att bli ännu piggare. Sen om ungefär tre och en halv timme kommer Patrik, nu har jag nedräkning i sekunder, det ska bli så jävla underbart att se honom igen! För helvete vad saknad han är!
Lots and lots of loooooove!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Känns förjävla underbart att få träffa dig igen. Det enda som hållt mig vid liv den här veckan. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback