skithål.

Förlåt för fruktansvärt dålig uppdatering, men datorn på semestern kändes inte allt för lockande. Min semester har i vilket fall varit helt underbar och än så länge har det varit den bästa semestern på länge. Fick spendera tre hela veckor med min Patrik. Förutom en vecka i Grekland har vi inte alls gjort något speciellt, bara slappat. Väldigt skönt. Fast nu är semestern över och nu är jag tillbaka till samma jävla bajs vardag. Och nu saknar jag fan Patrik som jag aldrig har gjort förr ..


I feel so much stronger now,
the feeling's alright.
Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie.
You're so divine
Without you I would'nt survive.

I will love you until the day I die!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback