when I'm with you ..

oh shit, imorgon flyttas sängen till min lägenhet, imorgon flyttar jag på riktigt. och det ska bli mer än skönt! jag tror och hoppas att jag kommer växa en cm eller två inombords. idag ska det skruvas upp en massa. var på ikea igår och inhandlade soffbord, skohylla, hatthylla, lampor och massa, massa smått! så idag har jag att pilla med. jag och mamma ska väl till lite små ställen på stan idag och köpa det sista. typ som krukor, överkast and so on. kul, kul, KUL! ah, min kusin hade ju glömt bort att han skulle hem till mig och fixa vattnet i köket, och nu har han dragit till vemdalen eller nått sånt, bra där! Det där med dåligt minne kanske ligger i släkten? ja, så jag blir utan vatten ett dygn eller så. men det får helt enkelt gå. för imorgon flyttar jag, vatten eller inte.

Undrar verkligen vad mamma och pappa tycker och känner just nu när jag verkligen ska flytta? Och Jonatan, I KNOW U WILL MISS ME. Men du får bo hos mig whenever you want to, så det så! LOVE!

Nu, smink, borsta odrägligt hår (SOM FORTFARANDE MÅSTE FÄRGAS, GAAAAH!) borsta tanden och dra in till stan. peace eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback