Vanilla Toffee Crunch ..

Nu har jag äntligen smakat den där omtalade satans glassen, Ben and Jerry´s. Köpte en liten, liten burk för en eller två veckor sen, vanilla toffee crunch. Den var väl god, mer än så vill jag väl inte riktigt säga. Men då är inte jag så mycket för glass jag heller. Aja, sak samma, nu har jag i alla fall smakat!
Igår skruvade jag lådor för kung och fosterland, har aningen ont i fingrarna idag, men det är det värt för nu är mitt kök SÅ nära till klart, sweet! Hoppas verkligen att det blir inflytt nästa helg. Så jävla typiskt att jag jobbar imorgon, jag har så mycket som jag vill få gjort. Bland annat köpa min byrå så jag kan bygga ihop den och börja flytta över massa saker till lägenheten, typ sängkläder, handdukar och kläder. Men men, nu jobbar jag. Inte så mycket att göra åt saken. På söndag verkar det luta mot köpis och ikea iaf, WOHO! Nu ska jag snart glida iväg till jobbet och jobba mina härliga 15-21.30, fy fan vad jag verkligen avgudar den tiden, inte. Ska hinka lite kaffe så jag blir speedad sen bär det av.
So fucking long.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

ha en kul jobbhelg ;D

Postat av: Isabelle

Mm, taaaaaack. Fast jag jobbar bara idag, är ledig imorgon. Woho! ;P drick åt mig om du ska ut, HA! ;D

2008-02-02 @ 11:23:46
URL: http://isabelleh.blogg.se
Postat av: Mimmi

Men självklart ;D De vet du, många jag ska dricka åt nu, de här kommer inte gå bra känner jag ;)

2008-02-02 @ 16:23:05
URL: http://mimmi86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback