Valbogatan ..

.. är numera mitt hem. Jag har alltså äntligen fått flyttat in i en egen lägenhet. Och det känns redan ganska hemma, jag tror att det beror på att jag har haft lägenheten i över en månad. Vi har ju varit här rätt ofta, rustat hela lägenheten (minus badrum för det var redan så fräscht!) Inatt var alltså första natten här, och den gick och var mycket bra, ja, det tack vare en snäll person som var villig att sova här med mig min första natt, skulle nog aldrig har vågat själv. Men massa mysigt iaf, så tack för att du ställde upp ;)

Jag har alldeles precis plockat upp mina två sista kartonger, en står dock i gaderoben, men det är massa skor bara och jag vill få i ordning i gaderoben innan jag ställer upp skor och sånt. Måste skruva upp mina krokar så jag kan hänga upp alla mina halsband. Nu ska jag klä på mig och traska (haha, inse att jag kan ner på stan, ganska stort) ner på stan och köpa lite små saker, som tex tops, viktigt!
Hoppas innerligt att min kusin kommer och kopplar in mitt vatten sen, annars börjar jag gråta, bu-fucking-hu.

tack och hej snygga tjej (Haha, Bert, jävla stjärna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback