so freaking close

Ah, ännu en packdag. Alltså va fan, sakerna tar aldrig slut, jag fattar inte! Så stort rum har jag fan inte, men samlat på mig saker, DET har jag! Men jag tror att jag är ganska klar nu, är några handdukar som jag fick i julklapp som jag inte har hittat än, men dom måste väl vara någonstans! Så nu ska jag bara plocka ihop alla skor och lite smått från garaget så är jag nog rätt så färdig packad, för idag. Sen är det bara det där absolut sista kvar som jag sliter med mig på söndag, för på söndag flyttar jag minsann in, woHO! Någon gång mellan 16-21 ska min soffa komma, kul kul kul! Så när mamma kommer hem runt en kvar i fyra ska jag/vi knöla in massa saker i bilen och åka ner med det till lägenheten, packa upp det som går och sen ska jag städa överallt och ingenstans!

Senare ikväll skulle kanske Anna komma förbi och provsitta min soffa, jag saknar min Anna minsann! Det märks väl vad klockan blir efter allt kvinnan skulle göra.
Ja men och annars och för övrigt så vill jag bara ...... alltså va fan, jag finner inga ord, alls. Lite läskigt är det nog allt, och lite rädd är jag nog. Ha, jaaa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback