Oh my goooooooood

och här sitter jag ikväll igen, hemma i Sälgsjön. Det måste seriöst vara flera år sedan jag var hemma två kvällar i rad, herregud. Men jag är trött och sliten efter dagen, men jag må säga att jag är mer än nöjd, det börjar bli så jävla fint nu alltså. Det ska bli så kul att få dit sängen imorgon och se helheten lite mer. And sure, det är bra mycket småpyssel kvar som hyllor och tavlor. Och så klart kaklet, men jag har iaf hittat ett kakel som jag vill ha, ett stort steg på vägen.


Nu ikväll blev det iaf mys med oxfilé, hasselbackspotatis, råstekt potatis eller pommes. Man fick helt enkelt vraka och välja mellan alla jävla potatis sorter, jag åt självfallet hasselbackspotatis. Jag kom även på den briljanta iden att slänga in lite morötter i ugnen, det blev mer än gott, jag ska börja äta mer rotfrukter, oh yes. Till det serverades även grönpeppar sås och nån slags hemmagjord fetaost grej, fin fina saker. Och självfallet ett glas vin, ikväll igen. Som sagt, mysig sådär "sista måltid" hemma, iaf när jag verkligen bor här.
Synd bara att det inte är ett bajs på tv ikväll. Ja, jag vet att jävla melodifestivalen går. Och i brist på annat lär jag väl glo på den med mamma och pappa. Det ryktades om att även Jonatan skulle hålla sig hemma idag, MYSIGT!
Nej, lika bra att sluta skriva nu så att jag inte lyckas radera hela jävla skiten i vanlig ordning.


Imorgon blir jag stadsbo,



sweet .....


Kommentarer
Postat av: Sofie

Yeeeeey!! Du blir stadsbo med mig idag!!! Va kul att ha dig på nära håll!! Jäkla fin lgh förövrigt! =)

Postat av: Isabelle

OH YES. Jag ÄR numera stadsbo, för jag sitter just precis nu i min egen lägenhet på valbogatan, så JÄVLA sweet. Och ännu mer sweet blir det med dig som granne, wohoooo!

2008-02-11 @ 10:11:45
URL: http://isabelleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback