käääääääääos

ja men i mitt huvud iaf. det var kaos i mitt rum för bara ett litet tag sen, men nu har jag stoppat ner allt i kartonger.

OMG!
Jag flyttar verkligen så jävla snart och det är verkligen blandade känslor, verkligen. Det ska ju självfallet bli så underbart skönt att få flytta in till stan, att bo helt ensam i min alldeles egna och mycket fina lägenhet, komma närmare kompisar och allt. Men på samma gång är allt läskigt, jag ska lämna mitt rum, lämna mamma, pappa och Jonatan, lämna allt som är tryggt. Men jag bor liksom fem minuter ifrån mamma och pappa, och jag vet ju att om jag alltid är välkommen hem igen. iiiih, spännande. egen lägenhet!



Nu är i vilket fall nästan hela min gaderob nerpackad, har sparat några få plagg så jag slipper gå omkring naken hela veckan, skulle bli så kallt då. Har även rensat bort saker jag ALDRIG använder, jag var hård mot mig själv, jag måste sålla bort saker nu när jag ska flytta till en etta. Jag hade dock inte hjära att lämna någon väska behind, så dom följer med mig allihopa! Nu ska jag ge mig på typ handdukar, sängkläder och kanske skor. Eller så är jag klar för dagen? Mitt huvud är som sagt ett enda stort kaos och jag får inget perspektiv på saker och ting. Jag behöver lite mamma i mitt liv just nu känner jag! Så att jag får nog vänta tills ikväll, packa lite mer då kanske. Fast ikväll är jag ju på annat håll, då kan jag ju inte packa. Då måste jag vänta tills på torsdag, och då är det nästan helg och då ska det flyttas ......  AAH, ångest. Jag måste ringa mamma ..


"when I´m with you, you take me higher"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback