Bring the beat back

Och så är det återigen fredag, veckorna går helt sjukt fort nu för tiden. Förr kröp dom verkligen fram, kan vara ett tecken på att livet börjar kännas lite bättre?! Fast, jag har ändå lite ångest med vad jag ska göra med mitt liv. Just nu vill jag mest av allt bara byta jobb och börja plugga upp mina betyg. Jag ska fan försöka ta mig till komvux på Måndag och se om jag kan prata med någon där. jag börjar fan vela lite på journalist alltså, eller, gör jag? Det skulle ju som sagt vara helt jävla underbart. Alltså, chefredaktör är ju det jag verkligen vill, men frågan är om jag tror tillräckligt mycket på mig själv för att klara av det?! Värt en funderare. Ja, det blir helt enkelt till att tänka på vad jag vill göra med mitt liv. Jag är ganska less på att stå och stampa på samma ställe. Trots att det har blivit en hel del stora och helt underbara förändringar i mitt liv dom senaste månaderna bara. Äh, egentligen borde jag väl inte klaga, men jag gört ändå ;)


Helgen blir återigen mycket stillsam och lugn, dels för att det är min halva jobbhelg och dels för att jag inte tycker att det är lika kul att festa längre. Och dels för att jag förhoppningsvis ska ha världens bästa söndag, sova så länge det bara går och bara ta det skit lugnt hela dagen! Eventuellt gå på bio på kvällen, as told. Världens bästa söndag med världens bästa person ;)


Snart blir det stan en snabbis med Annson,
jag måste (!!!!!!) köpa ett till lakan, en sak till duschen och kolla efter gardiner, sådeså! Sen blir det hem en snabbis och till jobbfan. 15-21.30, jävla äckel tid!

Some löv / Bellson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback